Dyrberg/Kern er gået tilbage til sin hovedforretning – og det virker

Efter konkurs og økonomisk nedtur er Dyrberg/Kern igen på vej frem med nye samarbejder med Zalando, Boozt og Amazon, der har hjulpet designduoen til sorte tal på bundlinjen.

Copenhagen Fashion Week SS22 – den fulde brandliste

Copenhagen Fashion Week SS22 byder på et stærkt line-up af unge talenter, en del genkommere og udsigt til en overvægt af fysiske shows.

7 days Active opruster markant på medarbejdere

Sportsmærket har haft et godt år under nedlukningen og går fra tre til 10 fuldtidsansatte.

Trecifret millioninvestering skal gøre Les Deux globale

Det svenske investeringsskab Röko indgår som partnere for at indfri brandets globale ambitioner.

Hvad må man kalde det? 5 huskeregler til grøn markedsføring

Rigtig mange modevirksomheder arbejder seriøst med bæredygtig omstilling, men hvordan må man egentlig kommunikere sine grønne initiativer?

Ganni fastholder omsætning, men halverer overskud

2020 har sat en midlertidig bremse på Gannis vækstrejse, selvom salget var på 2019-niveau. Det konkluderer firmaets seneste årsregnskab, som blev offentliggjort tidligere på ugen.

Ganni SS21

The Last Conspiracy går konkurs

Det danske skomærke, der blev grundlagt i 2010, er taget under konkursbehandling.

Sådan bliver Copenhagen Fashion Weeks showkalender

Med en overvægt af fysiske shows og flere nye navne på kalenderen, lægger Copenhagen Fashion Week op til en tætpakket modeuge til august.

Boozt opkøber aktiemajoritet i dansk modefirma

Rosemunde frasælger to tredjedele af aktierne, men brandet forbliver selvstændigt, lyder det fra virksomhedens direktør.

Mads Nørgaard A/S vækstede sig gennem pandemiåret

Koncernen fremlægger årsrapport for 2020 – og dét er med et flot resultat, som skyldes en stigning i onlinesalget.