Milanos første digitale modeuge er i disse dage i fuld gang for herremode og pre-herre- og dame. Og for anden gang i træk finder man Han Kjøbenhavn blandt de udvalgte brands på den officielle kalender. Der så – som alle de øvrige brands på kalenderen – præsenterer sin SS21-kollektion digitalt. Og for det danske brand gælder, at præsentationen vises i flere forskellige digitale formater: en konceptuel modefilm, et instagram face-filter og en serie af stillbilleder som viser den fulde herrekollektion samt enkelte looks fra damekollektionen.

Film og stills, der i øvrigt er stylet af Simon Rasmusssen og fotograferet af Timothy Schaumburg, vil blive præsenteret eksklusivt på Milano Fashion Weeks officielle platform i dag torsdag d. 16. juli kl. 16.00.

“Det fysiske showformat har et nærvær og en energi, som kan være udfordrende at overføre til den digitale verden. Men vi benytter lejligheden til at presse os selv kreativt og udfordre formatet, så det ikke bare bliver en klassisk præsentation, så vi forhåbentligt giver publikum en følelsesmæssig oplevelse,” fortæller Jannik Wikkelsø Davidsen, grundlægger og kreativ direktør i Han Kjøbenhavn inden Milano-præsentationen.