Det går godt for Munthe. Sidste år kunne brandet løfte sløret for bedste regnskab siden 2014, ligesom året også bød på stor international interesse fra udlandet og et samarbejde med webshop-giganten Net-A-Porter omkring Pre Fall 2019-kollektionen. Men selvom det går godt for det danske mærke, stiller de sig ikke tilfreds med det. For at fortsætte den positive udvikling har de derfor ansat Tina Drøhse som ny Sales Director per 1. februar 2019.

“Munthe er et spændende brand med et stærkt DNA. Igennem en målrettethed har brandet opnået en unik position på markedet, og virksomheden har haft en spændende udvikling. Jeg ser frem til at kunne bidrage til videreudviklingen af forretningen og den fremtidige vækst på de forskellige salgskanaler,” fortæller Tina Drøhse, der har arbejdet i Bestseller-koncernen i 13 år, senest som Brand Sales Manager hos Selected Femme, og fortsætter:

“Disse spændende udfordringer og målsætninger er en stor drivkraft for mig, og jeg glæder mig til at løse dette i samarbejde med det øvrige team hos Munthe.”

Også Munthes stifter, Naja Munthe, der i år kan fejre 25 år i branchen – først i duoen Munthe plus Simonsen og siden i den nuværende konstellation – er begejstret for den nye ansættelse:

“Jeg er meget begejstret over at få en så kompetent profil som Tina Drøhse med ombord på dén rejse, Munthe er på. Den markant øgede fremgang, vi oplever, samt den internationalisering, brandet er i gang med, kræver kompetence og fokusering på salg og distribution, og det er netop disse kvaliteter, som Tina Drøhse besidder,” siger hun.

Munthe afholder show under Copenhagen Fashion Week torsdag den 31. januar klokken 10.