I snart et årti har Lotte Callesen, designer og direktør i Maanesten, stået bag enkle og organiske smykker, der rammer tidens tendenser og som er til at betale. I løbet af de sidste par år har hun udvidet forretningen i Læderstræde i København og åbnet butik i Aarhus og Oslo. Og for at understøtte væksten endnu mere, har brandet nu valgt at rykke deres PR-afdeling in-house med ansættelsen af stylist og modeformidler Line Givskov.

“Vi har valgt at tage PR in-house, fordi historien bag vores produkter er vigtigere end nogensinde for os. Det har høj prioritet, at alle PR-tiltag er gennemsyrede af Maanestens værdier. Derfor har vi fundet det nødvendigt at integrere det centralt i Maanesten. Med PR i huset er vi bedre rustede til at få alle dele af Maanesten formidlet rigtigt,” fortæller Lotte Callesen.

Maanesten har i år lanceret en accessoires-kollektion med hårspænder, elastikker, toilettasker og computer-sleeves, hvor Liberty-mønstre danner den visuelle ramme. Samtidig har brandet relanceret sin diamant-kollektion af Gia-certificerede diamanter, hvor kvalitet og prisvenlighed går hånd i hånd.

“Vi er på en meget spændende rejse og glæder os meget til at samle alle kræfter under ét tag. Jeg ikke været et sekund i tvivl om, at Line Givskov er den helt rigtige kandidat. Hun har spændende kompetencer med i bagagen til at opfylde vores mål. Vi glæder os enormt meget til at have hende med på rejsen,” siger Lotte Callesen.

Line Givskov kommer fra en stilling som projektleder hos Tomorrow Management og har fra 2014-16 været moderedaktør på Modemagasinet IN.

Maanesten har to flagskibsbutikker, én i Læderstræde 36 i København og én i Volden 24-26 i Aarhus.

Den nye PR Manager, Line Givskov.