Da Boozt.com sammen med Copenhagen Fashion Week under modeugen i august stod bag et trendshow rettet mod forbrugerne, var tilslutningen så stor, at man nu har besluttet at gentage successen.

Denne gang bliver der bare skruet ekstra på knapperne, når modeugens eneste ‘true to season’-shows løber af stablen i TAP1 på Amager den 28. januar.

Igennem tre trendshows – der samtidig åbner modeugen – guider Uffe Buchard og Melanie Buchhave forbrugerne gennem de stærkeste tendenser for SS19.

Herudover har man valgt at integrere koncerter med artister fra Warner Music; Nicklas Sahl, Christoffer og det nye talent Drew, der allerede har optrådt for en del af modebranchen henover vinteren. Og denne gang får langt flere mulighed for at opleve showet.

“Ved vores første åbningsarrangement til modeugen i august var interessen fra borgerne enorm, og de 300 tilgængelige billetter revet væk. Derfor har vi i år valgt at udvide og invitere hele 2000 modeinteresserede borgere indenfor til en festlig oplevelse, der kombinerer mode og musik,” siger Trine Rønsbøl, Brand Activation & Strategy Director hos Boozt.com

Også fra Copenhagen Fashion Weeks side er man glade for at kunne gøre modeugen til mere end en branchebegivenhed.

”Vi er enormt glade for, at vi med Boozt’s store show har muligheden for at bringe modeugen helt ud til borgerne. Traditionelt set er Copenhagen Fashion Week jo en branchebegivenhed, men vi har altid lagt en stor ære i at folde modeugen ud som en inkluderende kulturbegivenhed, og det må man sige lykkes, når vi med Boozt kan invitere til modefest af kaliber,” lyder det fra Cecilie Thorsmark, CEO, Copenhagen Fashion Week.

Showet, der finder sted mandag den 28. januar klokken 16.00, vil desuden blive livestreamet på Boozt.coms facebookside.