Seneste
Artikler
Podcasts
Jobs
Les Deux AW18
Alle nyheder, Indland, Navne

Les Deux opruster som led i vækststrategi

Efter fire år hos Sand rykker Morten Faarbæk til Les Deux, hvor han i tråd med brandets vækstplaner skal styrke brandets kommercielle kundesamarbejder.
Efter fire år hos Sand rykker Morten Faarbæk til Les Deux, hvor han i tråd med brandets vækstplaner skal styrke brandets kommercielle kundesamarbejder.

Det danske brand Les Deux har endnu en gang udvidet teamet som led i deres fortsat ambitiøse vækststrategi. Denne gang er det virksomhedens salgsorganisation, der får fornyet styrke. De har nemlig besluttet at rykke indsatsen i både Danmark, Færøerne, Island og Grønland in-house og i den anledning ansat Morten Faarbæk som ny Regional Sales Manager.

Morten Faarbæk har bred salgserfaring fra lignende stilling hos Sand Copenhagen, hvor han har haft sin daglige gang de sidste fire år. Hos Les Deux får han hovedsagligt ansvaret for at udbygge det kommercielle samarbejde med brandets nationale kunder.

“Det er med stor glæde og stolthed, at vi kan præsentere Morten, og vi glæder os til samarbejdet. Ansættelsen viser vores ambitioner, og vi er stolte over at kunne tiltrække branchens dygtigste folk, som har ambitioner på egne såvel som på Les Deux’ vegne,” lyder det fra medstifter Andreas von der Heide. Han fortsætter:

“Morten skal sikre, at viden om markedet og kunderne kommer helt tæt på forretningen, så vi konstant forbedrer vores produkter og forretningsfokus. Les Deux’ salgsorganisation står nu stærkere end nogensinde og vil i tæt samarbejde med virksomhedens danske og udenlandske agenter sikre Les Deux’ videre vækst og positionering.

Les Deux forsætter samarbejdet med Nikolaj Fogh, Nikolaj Valentin og Steffen Larsen, som har været tilknyttet som agenter siden 2012 og som fremadrettet skal arbejde sammen med Morten Faarbæk.

Udover at øge salgsorganisationen har brandet også budt velkommen til et nyt bestyrelsesmedlem i form af tidligere stifter og medejer af Ganni René Dyhring.

LÆS OGSÅ:

Les Deux prøver kræfter med børnetøj