Mads Emil Grove Møller vil som vært i det nye radioprogram, PodPassion, undersøge, hvad der driver de venner og bekendte han har fra den kreative del af det københavnske bybillede.

I programmet vil han bygge videre på de brudstykker af samtaler, der finder sted i byen, og i en venskabelige snak nå dybere ind til alt det, der giver dem energi og vækker deres passion – deraf programmets navn.

Inspirationen til PodPassion er blandt andet det amerikanske program Breakfast Club, hvor der er plads til at følge samtalernes tråde – også når de forvildes.

“Det må selvfølgelig gerne handle om, hvad gæsten arbejder med lige nu, hvis det er det, der fylder mest, men jeg vil også rigtigt gerne vide, hvad de ellers interesserer sig for. Jeg ved, at Burhan G, som er min gæst nummer to, har en kæmpe passion for træning, fordi han i det finder sin ro og holdeplads til at få alt andet til at fungere,” fortæller Mads Emil Grove Møller i en pressemeddelelse som eksempel på et emne, han gerne vil dykke ned i.

Programmet er desuden Tommy Hilfigers debut med radio- og podcastscenen som markedsføringskanal på danske marked. De sponsorerer podcasten og vil i samarbejde med Heartbeats og Mads Emil Grove Møller udvikle målrettede SoMe-kampagner rettet mod de modeinteresserede 15-30-årige og gæsternes følgere, der også opfordres til at tage del i samtalerne undervejs.

PodPassion sendes første gang den 13. april med Hans Philip fra det hedengangne band Ukendt Kunstner som første gæst. Musikken kommer i det hele til at præge programmet, da både Mads Emil Grove Møller og hans gæster vil vælge musik, de er inspireret af i hvert program.

PodPassion sendes hver anden fredag klokken 16-17 fra Heartbeats radiostudie i NoHo i Kødbyen og vil kunne høres live på Heartbeats.dk og efterfølgende som podcast.