Seneste nyt fra modebranchen
Artikler
Podcasts
Jobs
Indland, Udland

ANNI LU prøver kræfter med England og USA

Det populære danske smykkebrand fortsætter den internationale ekspansion og løfter sløret for tre nye forhandlere udenfor Skandinavien.
Det populære danske smykkebrand fortsætter den internationale ekspansion og løfter sløret for tre nye forhandlere udenfor Skandinavien.

ANNI LU har på kun fire år etableret sig på det skandinaviske marked, men nu er turen kommet til resten af verden –  det danske smykkebrand har netop offentliggjort, at de har tilføjet Browns Fashion, Harvey Nichols og Barneys New York til forhandlerlisten. Det skriver ANNI LU i en pressemeddelelse.

Det er ikke meget mere end en måned siden, at ANNI LU annoncerede, at stifter Helle Vestergaards mand, Morten Trøst, var hentet ind som administrerende direktør i virksomheden – og allerede her forlød det, at ambitionen var at få brandet endnu mere ud over landets grænser.

Ifølge Helle Vestergaard, betyder den øgede forhandlerliste, at ANNI LU nu har rundet en stor, international milepæl.

“Det er helt unikt for os, at vi som eneste danske brand nu er hos Barney’s i selskab med de største modebrands i verden. Det er noget, jeg ikke engang turde drømme om for fire år siden,” fortæller hun i pressemeddelelsen.

Siden nytår har Helle Vestergaard etableret samarbejder med nye agenter i henholdsvis Holland, Tyskland og England – og det mener hun netop er grunden til, at brandet allerede nu er godt på vej til at etablere sig udenfor Skandinavien.

”Vi er kommet rigtig godt i gang på de forskellige markeder og det er i høj grad agenternes fortjeneste. Vi stoler og lytter meget til vores agenter, som alle er valgt ud fra, at vi skal kunne lide at arbejde sammen og være sammen. Det er ikke altid de største og mest erfarne, men vi tror meget på, at det er det, der giver de bedste resultater,” fortsætter hun.

ANNI LUs smykker vil blive sat til salg i de tre stormagasiner i løbet af april måned.