Facebook Abonnér
14:36
|
19.01.2018
CopenhagenFashionWeekAW16image1 Foto: Copenhagen Fashion Week AW16.

Boozt er ny hovedpartner på Copenhagen Fashion Week

Den danske modeuge og det nordiske online stormagasin underskriver partnerskabsaftale for de næste seks sæsoner.

| Modeuge | af Marlene Toldbod

Der kommer til at ske endnu flere spændende ting under de kommende modeuger i København. Ved hjælp af Boozts omfattende data- og forbrugerindsigt giver den nye aftale mulighed for at videreudvikle eksisterende platforme på den nordiske modescene og skabe nye formater for at styrke såvel etablerede som nye brands,

CEO hos Copenhagen Fashion Week, Camilla Frank, ser stor værdi i samarbejdet og de muligheder et flerårigt samarbejde åbner op for.

“Vi er meget stolte over at have indgået denne aftale med så stærk en partner som Boozt og glæder os til at folde fælles visioner ud over de næste tre år. På Copenhagen Fashion Week arbejder vi hver dag på at skabe den bedste markedsføringsplatform for den danske og nordiske modebranche. Med Boozt som samarbejdspartner optimerer vi rammerne og glæder os til i fællesskab at styrke eksisterende platforme og udvikle nye formater til fordel for hele branchen,” forklarer hun.

Hermann Haraldsson, CEO for Boozt, glæder sig til at udforske synergierne mellem Boozt og Copenhagen Fashion Week for at styrke den nordiske modebranche.

”Vi ser frem til at blive en del af Copenhagen Fashion Week sammen med de nordiske brands – vores hjemmebane. I tæt samarbejde med de nordiske mærker skal store mængder data og viden om den nordiske forbruger skabe nye initiativer og endnu stærkere koncepter. Vi er glade for at være med og kunne bruge vores platform til at øge bevidstheden om både etablerede og ”up-and-coming” nordiske brands,” siger Hermann Haraldsson.

Samarbejdet indledes 1. januar 2018.

Læs også

Få de vigtigste nyheder direkte i din indbakke

Tilmeld nyhedsbrev