Den 31. oktober og 14. november sætter Traede i samarbejde med flere software-leverandører fokus på, hvordan man i modebranchen strategisk kan forberede sig til fremtiden.  De to seminarer afholdes hos henholdsvis Dansk Mode & Textil i Herning og på Børsen i København.

Dagen vil byde på to forskellige oplæg af Inge Kindberg og Maria Sennels. Inge Kindberg har arbejdet 11 år i modebranchen i forskellige direktørstillinger i blandt andet Bestseller, IC Companys og Noa Noa. Hun har stået i spidsen for opstart og vækst samt revitalisering og turnarounds i flere forskellige danske virksomheder. I dag arbejder hun som selvstændig samt bestyrelsesmedlem og har fusioneret sin faglige værktøjskasse med sin passion for at hjælpe virksomheder med at udleve deres fulde vækstpotentiale.

Inge Kindberg vil opfordre deltagere til at stille spørgsmålstegn ved, hvad der gør deres brand helt særligt, hvorfor det er berettiget til at overleve samt hvilken værdi det bringer til forbrugerne.

Dagens anden foredragsholder, Maria Sennels, har mange titler på CV’et. Hun er uddannet Cand. Merc. og Executive MBA fra CBS og ejer i dag kommunikationsbureauet BySennels. Derudover vejleder og underviser hun på Executive MBA (CBS), er bestyrelsesmedlem og medlem af flere advisory boards. Hun har mere end 20 års erfaring med at rådgivning af større internationale virksomheder.

Under sit foredrag vil Maria Sennels stille skarpt på nye markedsbetingelser, ændrede forbrugerbehov, ny teknologi, nye aktører i branchen og behovet for udvikling af nye kompetencer.

Derudover vil seminaret byde på speed dating, hvor Delogue, Traede, Agidon og GoFact vil præsentere og introducere forskellige it-løsninger, der kan blive aktuelle for blandt andre modevirksomheder i fremtiden.

Du kan læse mere om programmet og oplægsholderne her. Det er gratis at deltage.