Facebook Abonnér
00:05
|
22.11.2017
triumph

Ugen i mode

Nyheder fra ind- og udland: Medina for velgørenhed, nyheder fra Gucci og MTV på t-shirt.

| Kultur | af Marlene Toldbod

Samarbejde
Medina har designet en kollektion i samarbejde med Custommade, hvor alt overskuddet går til initiativet Mevation – et projekt Medina har stiftet sammen med Folkekirkens Nødhjælp. Kollektionen sælges eksklusivt på BOOZT.com fra den 8. august. Samtidig vil der være pop-up-shop i Custommades butik i Købehavn, hvor man vil kunne se tøjet.

Ny dreng i klassen
Virksomheden, der også laver børnetøjet Mini A Ture, har lanceret et nyt brand kun til drenge og mænd, kaldet Unauthorized. Det hele er netop blevet fremvist i Paris og senere New York, og lander i butikker til november.

Online-skønhed
Imens Sephora venter på at slå dørene op i deres nye lokaler og første flagskibsbutik på Købmagergade i København, har de i denne uge lanceret dansk webshop. Så hvis ikke man befinder sig i København, Aarhus eller Odense, hvor de har fysiske butikker, kan man nu finde det meste online – uden den oversøiske fragt. 

Stol på Gucci
Gucci lancerer en ny møbel- og interiørkollektion, og lige som med resten af brandet, er det den kreative direktør, Alessandro Michele, der står bag. Det hele vil være tilgængeligt fra september i Guccis flagskibsbutikker verden over.

Nostalgi
ASOS og MTV lancerer denne sommer en global limited edition kollektion. Med arkiveret kunst og gamle logoer fra MTV bærer deres samarbejde præg af en 80’er inspireret kreation, hvor kollektionen vil bestå af både tøj og accessories til mænd og kvinder.

Inderst inde
Triumph afslørede for nylig at den prisbelønnede skuespiller, Julianne Moore, er nyt ansigt for deres premiumbrand, Florale by Triumph, som debuterer på verdensplan dette efterår. Kampagnen er skudt af modefotografen, Rankin, som igennem flere sæsoner har stået bag kameraet for det schweiziske undertøjsbrand.

Læs også

Få de vigtigste nyheder direkte i din indbakke

Tilmeld nyhedsbrev