Facebook Abonnér
02:43
|
26.07.2017
noa noa aw17 Foto: Natasha Al-Hariri i Noa Noas AW17-kampagne.

Noa Noa retænker kampagnekoncept

For det danske brand handler tøj ikke længere kun om materialer, pasform og distributionkanaler, men også om holdninger, tilvalg og ønsker.

| Strategi | af Marlene Toldbod

Noa Noa vil være kendt for andet end deres kollektioner – de vil også være kendt for at lade kvinder have personlige holdninger til livet og samfundet samt det at være kvinde. Det skriver brandet i en pressemedelelse.

Med kampagnen ”Wear your story” er visionen at portrættere kvinder, der forfølger sine drømme, interesserer og værdier, og her er valget faldet debattør Natasha Al-Hariri og sangerinde Camille Jones. Noa Noa skriver i sin pressemedelelse, at de ønsker at skabe en holdnings- og værdibaseret kampagne, der ikke lader tingene forblive usagte og som åbner op for dialog, der sætter fokus på den moderne, danske kvinde.

“Både Natasha og Camille bryder med den gængse opfattelse af et nutidigt kvindebillede. Ikke mindst Natasha formår at skabe en god og konstruktiv dialog i dagens Danmark med sin holdning til kvinderettigheder, køn, ophav, integration og religion. Camille har taget et modigt og meget udfordrende valg – nemlig at blive alenemor og dyrke al den lykke, men også de store personlige krav dette kræver,” siger Noa Noas CEO, Henrik Aaen Kastberg.

Kampagnen er ude på diverse reklamesøjler i hele landet, og her kan man blandt andet se billeder af Al-Hariri akkompagneret af teksten ‘Dansk…plus noget’.

Læs også

Få de vigtigste nyheder direkte i din indbakke

Tilmeld nyhedsbrev