Facebook Abonnér
07:36
|
19.11.2017
GanniSS17

DAFI Tuesday: Gennemsigtighed i produktion

Som brand kan det være nødvendigt at se sine processer og dokumentation efter i sømmene for at sikre fremtidig vækst. Det sætter DAFI Tuesday fokus på den 28. marts.

| Viden | af Marlene Toldbod

Større globale onlinespillere og stormagasiner øger deres krav til dokumentation i forhold til produktionsforhold og miljøbelastning. Så hvordan sikrer man sig, at man kan vise, at man har styr på sin forsyningskæde?

Til DAFI Tuesday den 28. marts giver Rikke Biehl fra Delogue sit indspark til, hvordan man styrer processer, der tilknytter sig produktudvikling og sourcing ved hjælp af Product Data Management. Hun vil komme ind på følgende:

  • Hvor starter man?
  • Hvilke værktøjer findes i dag?
  • Inspiration til, hvor udviklingen bevæger sig hen

Arrangementet er som altid åbent for alle, men henvender sig primært til designere, indkøbere og produktionsansvarlige.

Foredragsholder
Rikke Biehl har en baggrund som sourcer og indkøber i modebranchen. I 2012 stiftede hun Delogue som et svar på den frustration, hun oplevede i hendes arbejde som indkøber, med en uoverskuelig mængde administration og datastyring. Delogue er implementeret i mange danske og internationale virksomheder i livsstilsbranchen, hvilket har givet Rikke indsigt i det stadig øgede krav til gennemsigtighed i produktudviklingen og i selve produktet.

PRAKTISK
HVORNÅR: Den 28. marts kl. 9-10.
HVOR: Design Society, Frederiksholms Kanal 30-C, 1220 København K.
HVORDAN: Tilmelding til rsvp@danishfashioninstitute.dk senest den 23. marts. Husk at oplyse navn, virksomhed, CVR nr. og titlen på DAFI Tuesday’en. Det er gratis at deltage, forudsat at virksomheden besvarer det eftersendte spørgeskema.

Læs også

Få de vigtigste nyheder direkte i din indbakke

Tilmeld nyhedsbrev