Brands of Scandinavia klar med nyt mærke
Den danske virksomhed løfter under AW17-messerne sløret for et nyt brand, som udelukkende kommer til at koncentrere sig om bukser.Brands of Scandinavia står i forvejen bag brandet Freequent, som igennem sin forholdsvise korte levetid har manifesteret sig stærkt på hjemmemarkedet, samt på en lang række eksportmarkeder.
“Det har altid ligget i kortene, at virksomheden skulle udvides med flere brands, og lanceringen af Cph MUSE er derfor en naturlig udvikling,” fortæller Brand Manager for Cph MUSE, Marlene de Jong, om det nye brand.
Ønsket med det nye brand er dog at positionere sig et andet segment end Freequent. Brands of Scandinavia vil gøre brug af nogle af de eksisterende distributionskanaler, men med et andet salgsteam, som er specialiseret i præcis denne niche, som har kendskab til det lokale marked og forstår implementeringen af et nyt buksekoncept på et i forvejen yderst konkurrencepræget område.
Direktør for Brands of Scandinavia, Niels Haahr, siger:
“Vi er glade for at præsentere vores nye brand Cph MUSE. Det er en spændende målgruppe vi nu tager fat i, og ser meget frem til at vise vores kunder og forretningsforbindelser den første kollektion.”
Måden Cph MUSE skal nå sin målgruppe er ved at opnå fortrolighed og loyalitet til brandet. Derfor er brandets bukser også blevet nøje tilpasset. Alle syv pasformer er blevet testet af kvinder med forskellige kropstyper, der både har afprøvet bukserne før og efter vask, og som har været med til at tilpasse de enkelte pasforme for at opnå det optimale fit.
“Succesen skal måles i den oplevelse slutforbrugeren har, når hun prøver vores bukser. Vi vægter at leve op til vores egne forventninger om at være forudseende og innovative, så vi hele tiden overrasker, samtidig med at vi er tro mod brandet og vores grundværdier,” afslutter Marlene du Jong.