Facebook Abonnér
07:32
|
20.09.2017
Saks Potts ss17 Foto: Copenhagen Fashion Week

DAFI Tuesday: Skab synergi med SoMe-strategi

Kan man i 2016 nøjes med at være på blot ét socialt medie? Og hvilke medier bør brands i design- og modebranchen være til stede på?

| Kalender Strategi | af Redaktionen

Mange har efterhånden integreret de sociale medier som en fast del af virksomhedens marketing- og kommunikations, men måske er det på tide at zoome ud og lægge en strategi på tværs af de mange muligheder.

Til DAFI Tuesday den 1. november tager David Ledstrup et kig på de sociale medier anno 2016 og giver sit bud på, hvordan de skal gribes an. Han vil komme ind på følgende:

  • Social media landskabet anno 2016.
  • Hvordan lægger man en helhedsorienteret strategi, der favner alle platforme?
  • Hvad er godt indhold på tværs af alle sociale medier?

Foredragsholder 
David Ledstrup er Head of Social på bureauet MARVELOUS, der leverer og eksekverer indhold til en lang række virksomheder og brands på sociale medier.

Praktisk
HVORNÅR: Den 1. november kl. 9-10

HVOR: Design Society, Frederiksholms Kanal 30-C, 1220 København K

HVORDAN: Tilmelding til rsvp@danishfashioninstitute.dk senest den 27. oktober. Husk at oplyse navn, virksomhed, CVR nr. og titlen  på DAFI Tuesday’en. Det er gratis at deltage, forudsat virksomheden besvarer det eftersendte spørgeskema.

Læs også

Få de vigtigste nyheder direkte i din indbakke

Tilmeld nyhedsbrev