Seneste nyt fra modebranchen
Artikler
Podcasts
Jobs

Få inspiration til influencer marketing

Bliv klogere på, hvordan du kommer i gang med influencer marketing, og hvordan du får det optimale ud af samarbejdet med influencers.
Bliv klogere på, hvordan du kommer i gang med influencer marketing, og hvordan du får det optimale ud af samarbejdet med influencers.

Populære Youtubers, Instagrammers og Snapchatters har præcis det, som mange brands efterlyser: Autencitet, troværdighed og gennemslagskraft til et kæmpe publikum på sociale medier. Derfor investerer store internationale virksomheder inden for mode, design, livsstil, luksus og skønhed i influencer marketing.

Netop influencer marketing er et af tidens største markedsføringstendenser og temaet, når konsulenthuset, LIFTED, og fashionbureauet, Ykone, inviterer til morgenmøde onsdag den 14. september.

På morgenmødet får du svar på, hvordan du kommer i gang med influencer marketing, hvordan du måler effekten, og hvordan du får et godt samarbejde med influencers, der ikke vil gå på kompromis med deres troværdighed for at fortælle om dit produkt.

Du møder blogger og Creative Director hos Ykone, Jordan Henrion, der vil holde oplæg om, hvordan du kommer i gang med influencer marketing. Han deler ud af sin erfaring inden for mode- og skønhedsindustrien.

Chefredaktør for chrichri.dk og ChriChri Mag, Christiane Schaumburg-Müller, og modeblogger, Marie My, vil holde oplæg om deres tilgang til blogging og give fem gode råd til samarbejder mellem kommercielle virksomheder og influencers.

Oplægsholdere

  • Jordan Henrion er blogger og Creative Director hos fashionbureauet, Ykone. Jordan har arbejdet med internationale brands, blandt andet L’oréal og Marc Jacobs.
  • Christiane Schaumburg-Müller står bag det online modeunivers chrichr.dk og ChriChri Mag, og hun når ud til mere end 340.000 følgere på Instagram.
  • Marie My er modeblogger på nemesisbabe.dk er kåret til Miinto’s Danish Female Fashion Blogger i både 2014 og 2015.

Dato: Onsdag den 14. september
Tid: 8.30-10.00
Sted: Vibenshuset, Lyngbyvej 2, 2100 København Ø

Program
8.00–8.30: Registrering, morgenkaffe og croissanter
8.30–8.45: Intro til influencer marketing – en strategisk og målbar del af dine digitale marketingaktiviteter
8.45–9.15: Influencer marketing fra brief til kreativt koncept
9.15–9.45: Influencers perspektiv: 5 tips fra to ledende danske bloggere
9.45–10.00: Opsamling og Q&A-session

Tilmelding: Det er gratis at deltage, og tilmelding kan ske her.

Læs mere om arrangementet her.