Hvad kigger redaktører efter, når de sammensætter et magasin? Hvordan forbedrer du dine chancer for at få dit produkt vist i et magasin? Hvordan får du stylister og redaktører til at huske dit brand?

Den 14. juni gæstes DAFI Tuesday af pressechef, businessrådgiver og forretningsudvikler Trine Nygaard. Med 22 års erfaring fra magasinbranchen ved Trine om nogen, hvad der skal til for at vække nysgerrigheden hos magasinredaktionen, og hun vil give konkrete redskaber til, hvordan dine produkter kommer med på de eftertragtede glittede magasinsider.

Foredragsholder

Trine Nygaard er tidligere chefredaktør på modemagasinet IN. Hun arbejder i dag selvstændigt som pressechef, businessrådgiver og forretningsudvikler for større og mindre virksomheder både i og uden for modebranchen.

Praktisk

HVORNÅR: Den 14. juni kl. 9-10

HVOR: Design Society, Frederiksholms Kanal 30-C, København K (eventlokalet)

HVORDAN: Tilmelding til rsvp@danishfashioninstitute.dk senest den 9. juni (husk at oplyse navn, virksomhed, CVR nr. og titlen på DAFI Tuesday’en). Det er gratis at deltage.