Dette har været ugen, hvor flere af de helt store modehuse har vist deres cruise kollektioner. Dior tog gæsterne med på en togtur, og hyldede det gamle England i bedste britiske country style – selvom Raf Simons stadig ikke er blevet erstattet på posten som kreativ direktør. Louis Vuitton indtog Brasilien og Gucci gav alle deres gæster noget blødt at sidde på med individuelt broderede puder, da de inviterede til show i Westminster Abbey.

Også Burberry har præsenteret deres nyeste kampagne med Edie Campell foran kameraet og Mario Testino bag det. Det er den britiske kunstner Luke Edward Hall, der har lavet original illustrationer, som Mario Testino har fortolket i sine portrætter.

Det var i denne uge Nike og Olivier Rousteings Nikelab kollaboration landede i udvalgte Nike butikker – kampagnen, der følger med, er skudt af den legendariske fotograf Nick Knight og feature blandt andet Christiano Ronaldo.

Musiker og medejer af G-Star, Pharrell Williams, åbnede i går brandets nyeste flagskibsbutik på Fifth Avenue i New York – han ankom helt casual på cykel i t-shirt og jeans med kommentaren: ” Hvis du føler dig godt tilpas, ser du sikkert også godt ud.”

På Net-a-porter kan man nu finde en ny kollektion, nemlig samarbejdet mellem Kate Moss og franske Equipment, som supermodellen eftersigende har haft alt kreativ styring på. Kampagnen er også skudt hjemme hos hende selv, med Susie Cave – Nick Caves hustru og Ella Richards – Keith Richards datter som modeller.