Charlotte Galsgaard peger på, at de nordiske forbrugere er meget betaget af Disneys univers og derfor forventer hun også, at Wheats Disney-design – med et tydelig skandinavisk designudtryk – vil falde i forbrugernes smag.

” Vi er meget begejstrede over at indgå et samarbejde med så spændende et brand som Disney. Jeg er stolt over det, vi har skabt sammen, og vi glæder os meget til at se, hvad det kan føre til”, siger Wheats ejer, Charlotte Galsgaard og fortsætter:

LÆS OGSÅ: “Becksöndergaard indgår samarbejde med Coca Cola”

” Det er utrolig vigtigt for os, at vi holder fast i vores skandinaviske design, men samtidig laver en kollektion, der henvender sig til både børn og voksne”.

Wheats samarbejde med Disney er blot begyndelsen på en lang og spændende rejse. Kollektionen forventes at være i handlen til Fall/Winter 2016 med en række styles henvendt til de 2-12 årige. Kollektionen vil til at starte med kun være repræsenteret på Wheats nordiske marked.