Det nye bureau repræsenterer en skare af influencers, som alle er opinion leaders indenfor deres felt og har skabt sig et navn på sociale medier så som Instagram og blogs. SMAC Agencys influencers når ud til 2,5 millioner læsere og følgere på tværs af sociale medier indenfor mode, livsstil, bolig, design, sundhed og mad.

Bag bureauet står partnerne Pernille Caroline Lotus, der har mange års erfaring indenfor online business og Kristina Rørbæk Askerud, som er tidligere projektleder indenfor PR i modebranchen.

“Influencer marketing, og sociale medier i det hele taget, er blevet en meget vigtig kommunikationsplatform i dag. Vi tilbyder kommercielle virksomheder en mere direkte og målbar salgskanal gennem eksponering på vores influencers blogs, Instagram eller lignende i overensstemmelse med markedsføringslovens rammer,” udtaler Pernille og Kristina.

LÆS OGSÅ: “Nyt PR-bureau fokuserer på sociale medier” 

Det fungerer således, at SMAC Agency i samarbejde med kunden og deres influencers placerer kundens brand på de sociale medier. I følge Pernille og Kristina har de direkte målbare resultater været rigtig positive.

“Vi har haft rygende travlt siden vi startede SMAC Agency, da der har været en enorm stor interesse i vores influencers fra både brands, medie- og PR bureauer,” fortæller de.

Læs mere om SMAC Agency på www.smacagency.com