Condé Nast og Snapchat indgår samarbejde
Den verdenskendte udgiver Condé Nast vil via SnapChat give forbrugerne et unikt og eksklusivt indblik bagom syv af deres centrale begivenheder.Det nyetablerede samarbejde skal komble Condé Nast store mængde af eksklusivt stof og begivenheder med Snapchats brede distribution.
”Dette partnerskab giver for første gang publikum et unikt indblik bag om de eksklusive Condé Nast begivenheder,” siger Fred Santarpia, vicepræsident og digital chef hos Condé Nast i en pressemeddelelse.
LÆS OGSÅ: “Burberry viser kollektion på Snapchat før show”
Snapchats Live Story brugerne med ind bag ved begivenhederne til store berømtheder, redaktører og andre gæster til disse arrangementer. Den første begivenhed blev vist på Snapchat i weekenden og var Teen Vogue Young Hollywood Party, der fandt sted i Los Angeles.
LÆS OGSÅ: “Anna Wintour: Magasiner skal være endnu mere luksuriøse”
“Levende Historier kaste dig ind i handlingen af en begivenhed, der skaber en unik oplevelse, som Snapchatters rundt omkring i verden elsker,” siger Ben Schwerin, direktør for partnerskaber hos Snapchat. “– Vi er begejstrede for at samarbejde med Condé Nast og glade for at vise vores communities disse eksklusive begivenheder.”
Fremtidige Condé Nast events, der vil blive dækket via Snapchat, er blandt andet Glamour’s Women of the Year, GQ’s Grammy Party, og Vanity Fair’s Oscar Party.