Som noget nyt lancerer børnetøjsmærket Molo nu et digitalt magasin, hvor formålet er at sætte fokus på brandets overtøjskollektion både i forhold til forhandlere og slutsbrugerne.

”Den digitale kommunikation er et vigtigt led i Molo’s marketingstrategi og med vores nye online magasin har vi forsøgt at nytænke og udfordre det traditionelle printkatalog. Resultatet er blevet et digitalt overtøjsmagasin, hvor vi har forsøgt at forene det redaktionelle med det visuelle og samtidig skabe et interaktivt redskab med links direkte videre til Molo’s andre platforme og kanaler,” forklarer Produkt og Marketing Direktør Rikke Jepsen i en pressemeddelelse.

LÆS OGSÅ: “Ny PR – og marketingskoordinator hos Molo Kids”

Ifølge Rikke Jepsen stiller kunderne nemlig oftere flere krav til funktion på overtøj, i forhold til de resterende produktgruper.

”Det kan ofte være svært for forbrugeren at navigere rundt i vandsøjletryk, åndbarhed, tapede sømme, pasform og forskellen på de typer af reflekser, der findes på markedet. Molo har derfor med det nye digitale overtøjsmagasin forsøgt at samle al relevant information som, på en sjovere og mere appetitlig måde, kan gøre det lettere for kunden at lære Molo’s overtøj at kende,” fortsætter Rikke Jepsen.

LÆS OGSÅ: “Soulland vil have en webshop med dybde”

Med den nye digitale platform henvender Molo sig også til forhandlere, da magasinet ligeledes er tiltænkt som et inspirations,- og opslagsværktøj, der klæder sælgerne på til at sælge overtøjskollektionen til deres egne kunder.

Det digitale overtøjsmagasin findes her.