DesignCamp2015 har til formål at øge den sociale ansvarlighed og sætte fokus på, hvordan man gennem design og innovation kan forbedre de samfundsmæssige forhold og skabe både social og økonomisk værdi.

Campen består af en Business Conference den 29. september og en Masterclass den 29. og 30. september.

LÆS OGSÅ: ”Harvard-professor: Virksomheder skal have en innovationsstrategi”

“Vi har en konstant forpligtelse til at gøre vores bedste for at finde relevante, effektive og tidssvarende svar på verdens forandringer og udfordringer. Der er behov for nye innovative idéer og nye innovative fællesskaber,” siger Andreas Hjorth Frederiksen, leder af Social+ i en pressemeddelelse.

Business Conference

Du kan læse mere om tiltaget og programmet samt tilmelde dig ved at klikke her

Pris: 250 kroner per person inklusiv morgenmad og frokost.

NB: Konferencen foregår på engelsk.

MasterClass

Du kan læse mere om tiltaget og programmet samt tilmelde dig ved at klikke her

Pris: 1.900 kroner for begge dage per person inklusiv morgenmad, frokost og eftermiddagskaffe.

LÆS OGSÅ: “Parsons nye rektor sætter fokus på bæredygtighed”

Over 10 regionale virksomheder har meldt sig til, så deltagerne kan arbejde med målrettet konceptudvikling ud fra virksomhedernes allerede eksisterende kompetencer og ressourcer.