Seneste
Artikler
Podcasts
Jobs
Indland

E-handelskæmpe lancerer kampagne på de sociale medier

Den tyske netkæmpe Zalando lancerer en ny reklamekampagne, som hovedsageligt vil benytte de sociale medier som platform.
Den tyske netkæmpe Zalando lancerer en ny reklamekampagne, som hovedsageligt vil benytte de sociale medier som platform.

Den populære nethandelsgigant Zalando er klar med en ny kampagne, som skal køre i Danmark og mærkets øvrige europæiske markeder. Det skriver Fashion United.

Kampagnen inkluderer en række stjerner som Christina Hendricks, der spiller Joan Holloway i tv serien Mad men og Lucky Blue Smith, som er kendt i branchen som den mormonske model. Kampagnen vil blive promoveret via Zalandos kanaler på de sociale medier med hash-tagget #Shareyourstyle.

LÆS OGSÅ: “Danskerne shopper for milliarder i udenlandske netbutikker”

”Vi forsøgte at fange det sjove ved mode og ved at dele. I kampagnen viser vi, at mode er for alle, fra høj til lav, fra premium til graviditetstøj, fra trendy til basic, for de unge og de ældre,” siger Carsten Hendrich, der er vicedirektør for Zalandos marketingsafdeling.

Kampagnen bliver officielt skudt i gang på søndag den 30. august og vil blive suppleret med ekstra indhold undervejs.

Kilde: Fashion United