Calvin Klein markedsfører sig på dating-app

Tøjmærket har valgt at lancere deres vovede kampagne på blandt andet Tinder. Flere og flere brands har vist interesse for app'ens muligheder, fortæller Tinders grundlægger.
07.08.2015 ∙ af Redaktionen
Foto: Calvin Klein vil gennem kampagnen skabe en forbindelse til nutidens teknologi-drevne generation, lyder det fra brandet (Wikimedia).

Den populære dating-app Tinder giver sine brugere mulighed for at møde Calvin Klein Jeans, mens de swiper frem og tilbage og beslutter sig for deres næste skridt i dating-junglen.

Tøjvirksomheden bruger nemlig app’en som platform for sin nye kampagne ”Raw text, real stories”, der udforsker temaer som kærlighed, lyst og seksuelt begær med udgangspunkt i sande historier fra unge i New York, London, Sao Paulo og Seoul. Det skriver Fashion United.

”Calvin Klein Jeans har en lang historik med at kombinere seksuel energi med kulturel relevans. Gennem denne kampagne skaber vi en følelsesmæssig forbindelse til nutidens teknologi-drevne generation og fremhæver de nye standarder for sociale kanaler,” fortæller Melissa Goldie, der er marketingschef hos Calvin Klein Inc.

LÆS OGSÅ: “Instagram-post fordoblede omsætning hos nyt dansk brand”

Tinder-grundlægger Sean Rad har tidligere fortalt, at flere brands er begyndt at udforske app’ens muligheder.

Kilde: Fashion United