Seneste
Artikler
Podcasts
Jobs
Indland, Udland

Farfetch øger sit fokus på herretøj

Modeplatformen Farfetch vil optimere og videreudvikle sit herreområde, og løfter derfor sløret for en række tiltag – blandt andet små artikler – der skal give shoppelystne mænd en bedre købsoplevelse.
Modeplatformen Farfetch vil optimere og videreudvikle sit herreområde, og løfter derfor sløret for en række tiltag – blandt andet små artikler – der skal give shoppelystne mænd en bedre købsoplevelse.

Med selvstændige herremodeuger og væksrater, der kun stiger og stiger, er der ingen tvivl om, at herretøj er blevet et essentielt område i den internationale modebranche. Derfor er der også et stigende antal virksomheder, der øger deres fokus på området – og seneste i rækken er modeplatformen Farfetch. For efter at Farfetch sidste efterår oplevede, at deres vækstrate på herretøj steg dobbelt så meget som raten på dametøj, har de arbejdet på at udvikle tiltag, der kan støtte den eksplosive vækst. Og nu er sløret så blevet løftet for en relanceret hjemmeside. Det skriver Fashionunited.

LÆS OGSÅ: “Ny investering værdisætter modewebshop til milliarder”

Udover at Farfetch har fået en visuelt ansigtsløft, der i højere grad skal tiltrække begge køn, er der kommet en række nye herremærker og en øget mængde af redaktionelt indhold. Man vil derfor blandt andet kunne opleve mindre artikler, der mikser shopping med historier om inspirerende mennesker fra forskellige brancher.

Herretøj står på nuværende tidspunkt for 30 procent af Farfetch’ samlede salg.

Kilde: Fashionunited.