En reklamefilm med en velskåret mand i jakkesæt og en kvinde, der danser til fransk musik i et gammelt, dystert hus. Det er opskriften på succes i Rødovre Centrum. Reklamen er en del af storcentrets image-kampagne ”The Best Kept Secret”, der netop har vundet en sølvpris i kategorien ”Brand Awareness and Positioning” ved den internationale ICSC Solal Marketing Award foran 29 andre storcentre. Det skriver detailfolk.dk.

Prisen er europæisk og sydafrikansk og blev i år uddelt i København. Rødovre Centrum var den eneste danske virksomhed, der kunne hjemtage en statuette, men tidligere har blandt andre Kolding Storcenter og Field’s vundet i samme kategori.

”The Best Kept Secret”-kampagnen blev lanceret i 2014 og efterfølgende steg besøgsfrekvensen med syv procent, ligesom den online trafik på centrets hjemmeside steg med 140.000 flere besøg. Rødovre Centrum er lige nu Danmarks tredjestørste storcenter målt på omsætning. Virksomhedens resultat før skat var på 236 millioner kroner i 2014.

Kilde: Detailfolk.dk