Seneste
Artikler
Podcasts
Jobs
Indland

Lær at få din vilje på dit website

På konferencen ConversionBoost, der afholdes den 17. marts i København, kan du lære, hvordan du optimerer din konvertering. Eller sagt på en anden måde: Hvordan du får folk til at gøre det, du gerne vil have, på din hjemmeside. Kom også i betragtning til gratis billetter her.
På konferencen ConversionBoost, der afholdes den 17. marts i København, kan du lære, hvordan du optimerer din konvertering. Eller sagt på en anden måde: Hvordan du får folk til at gøre det, du gerne vil have, på din hjemmeside. Kom også i betragtning til gratis billetter her.

Der bliver sat fokus på mobile brugere, når ConversionBoost holder konference i konverterings-optimering. Heldagskonferencen byder på ni oplæg med konkrete input og gode råd til, hvordan man kan arbejde struktureret og målrettet med konverterings-optimering for at øge værdien af ens website.

”Konvertering er den handling, man gerne vil have folk foretager på ens website. For en webshop vil konvertering eksempelvis være et salg. Men det kan også dreje sig om at få tilmeldinger til sit nyhedsbrev eller henvendelser i forhold til ens projekt,” fortæller Jacob Kildebogaard, webanalytiker og arrangør af ConversionBoost.

LÆS OGSÅ: “Danskerne shopper for milliarder i udenlandske netbutikker”

”Det smarte ved at optimere på denne måde er, at man kan få meget ud af det, man allerede har. Ofte skal der ikke så meget til for at opnå bedre konverteringsrater,” fortsætter Jacob Kildebogaard.

I følge konferenceprogrammet vil man blandt andet høre om, hvordan man tænker konverterings-optimering ind i sin designproces, hvordan man tester sit mobilsite samt en case om daglig optimering for mobil og desktop hos Røde Kors.

”Røde Kors skal dagligt sikre, at alle besøgende kan give til arbejdet rundt i verden. Igennem flere år har organisationen arbejdet på at optimere organisationen og kanalerne til at konvertere flere brugere,” fortæller Simon Øhrstrøm Willer, digital konsulent  hos Røde Kors.

LÆS OGSÅ: “De tre største webshop-turnoffs”

Konferencen blev til i København efter at de to arrangører, webanalytiker Jacob Kildebogaard og usability konsulent Ole Gregersen, deltog i en lignende konference i Sverige, og kunne se at det var noget mange ville kunne få glæde af i Danmark.

Har du lyst til at deltage i konferencen og lære hvordan du optimerer dit site, så skriv en email til jens@fashionforum.dk inden fredag den 13. marts klokken 12.00. Skriv ”KONKURRENCE” i emnefeltet for at være med i lodtrækningen.

Desuden kan du få 20 procent rabat ved at bruge kodeordet “fashionforum20” ved køb af billet til konferencen.

Pris: Heldagskonference, inkl. frokost: kr. 2.995 + moms

Du kan læse mere om konferencen her.