Klassiske sømandstrøjer og duffelcoats har været en fast del af Redgreens varesortiment, og fra august kan de også fås i miniudgaver, når det danske mærke giver sig i kast med børnetøj i alderen 2-12 år. Ifølge Redgreens administrerende direktør Søren Hanssen kommer den nye udvidelse i produktporteføljen kommer sig af længere tids efterspørgsel fra eksisterende kunder.

”Redgreen har i den senere tid oplevet jævnlig efterspørgsel på netop børnetøj, blandt andet de trofaste kunder både online og i butikken, og derfor er timingen helt rigtig,” siger Søren Hanssen i en pressemeddelelse.

Redgreens målgruppe bevæger sig da også i et alder, hvor størstedelen har fået børn, og der er derfor en oplagt synergi mellem hovedmærket og den nye børnetøjslinje.

LÆS OGSÅ: E-handlen 2014: Her er de mest populære varekategorier

I forbindelse med Redgreen Kids har Redgreen indgået en licensaftale med Björna Brandhouse, der vil bistå med design, produktion, distribution og salg.