ADPT. skal kunne sætte nye trends i produktion hurtigt og smidigt på tværs af kollektionerne. Det vil sige, at når en trend slår igennem, vil den kort tid efter være at finde hos ADPT., hvis kerne er afslappet, ung denim til begge køn.

Mærket har modebevidste unge, der ”navigerer i en verden, som er under konstant forandring, og hvor teknologien omgiver os og hvor verden bliver mindre hver dag” som målgruppe, skriver Bestseller.

Det nye brand har sine helt egne produktionsbetingelser og fleksibilitet, der kan tilpasses modeindustriens hurtige flow. Det betyder, at ADPT. er i stand til at levere nye styles, når som helst en ny trend kommer frem. De forskellige styles vil blive fremvist og konstant opdateret på en B2B platform.

”Vi fokuserer på at holde vores værdikæde kort, så vi konstant er i stand til tilpasse os markedets behov. Vi har seks små kollektioner med deadlines så tæt på levering som muligt. Vi arbejder med ugentlig ekspres, hvor vi er i stand til at levere produkter indenfor tre uger,” uddyber brand manager i ADPT. Thomas Rosenvold Tygesen.