Begejstringen fortsætter blandt CIFF’s udstillere

Det er igen nogle meget tilfredse udstillere, som FashionForum møder på CIFF-messens anden dag. Det var ellers udbredt mening om, at fredagen nok ville blive en noget roligere. Men dagen igennem meldes der om en god kundestrøm.
30.01.2015 ∙ af CAK
Foto: Der er igen god stemning og begejstring på CIFF-messens anden dag (foto: Hans Gottlieb).

Selvom det danske messelandskab har fået nye aktører og placeringer, er der intet, der tyder på, at det er negativt – i hvert fald ikke for CIFF i Bellacentret. I går kunne FashionForum rapportere om udbredt tilfredshed blandt adspurgte udstillere, og samme billede tegner sig i dag.

Måtte udskyde frokosten på grund af kunder

For det danske mærke Sand har fredagen været travl med fremmøde af en stor procent eksisterende kunder og potentielle kunder.

”Efter den fantastiske dag i går, havde vi forventet, at fredagen ville være meget mere rolig. Men det var den ikke – den var ligeså travl som i går. Vi har simpelthen haft et super godt flow på standen, og vi har oplevet en god trafik fra svenske, norske, tyske og engelske kunder. Vi har derfor også flere gange måtte udskyde frokostpausen, og ærlig talt har jeg ikke spist endnu, selvom klokken er halv fem,” siger Sands salgsmanager Tina Zahll grinende til FashionForum, og slår samtidig fast, at CIFF-messen AW15 helt sikkert slår den ellers rigtige gode SS15 messe i sommer.

Også for Black Lilys administrerende direktør Lene Motzkus Boesen har det været en rigtig god dag, specielt op ad formiddagen.

”Der er rigtigt mange, der har været forbi i dag og især omkring middag har vi haft megen trafik. Vi havde faktisk så mange ved vores stand, at vi slet ikke mærkede det, da en af vores inviterede indkøbere måtte aflyse,” siger Lene Motzkus Boesen til FashionForum og smiler ud mod standens udvalg af tøj, tasker og accessories.

LÆS OGSÅ: “Stor begejstring blandt CIFFs udstillere”

Både Lene Motzkus Boesen og Tina Zahll fastslår også, at de vil være at finde på CIFF-messen til næste sæson, fordi messen tiltrækker de rigtige kunder, og fordi messearrangørerne giver dem en god service.