Seneste
Artikler
Podcasts
Jobs
Indland, Udland

Gratis seminar om håndtering af varemærker i Kina

På seminaret ”Kunsten at håndtere et varemærke i Kina” giver Plougmann & Vingtoft interesserede virksomheder råd og tips til, hvordan man beskytter sit varemærke i et land, hvor myndighederne ikke slår konsekvent ned på IPR-krænkelser.
På seminaret ”Kunsten at håndtere et varemærke i Kina” giver Plougmann & Vingtoft interesserede virksomheder råd og tips til, hvordan man beskytter sit varemærke i et land, hvor myndighederne ikke slår konsekvent ned på IPR-krænkelser.

Torsdag den 4. december stiller IPR-konsulentfirmaet Plougmann & Vingtoft skarpt på “do’s and don’ts” i håndteringen af varemærker på det kinesiske marked.

Undervejs kan man få besvaret de spørgsmål, som unægteligt opstår, når man tager skridtet ind på det kinesiske marked.

Danske virksomheder i alle størrelser for længst har hægtet sig på den kinesiske vækstmaskine. Men det er kun er et fåtal, der har registreret deres varemærke. Det kan koste meget dyrt, hvilket flere danske virksomheder allerede har måttet sande. Spørg blot designvirksomheder som Stelton, Bruuns Bazaar og Charlotte Sparre.

Oplægsholdere ved seminaret er:

  • Søren Bindesbøll, chefkonsulent, Udenrigsministeriet
  • Ellen Breddam, varemærkechef, Plougmann & Vingtoft
  • Claus M. Andersen, Senior Manager, Novozymes
  • Michael Ring, indehaver og direktør, Stelton

Undervejs i seminaret byder Plougmann & Vingtoft på kolde og knasende forfriskninger – fra Kina.

Tid: Torsdag den 4. december 2014 kl. 15-18

Sted: Plougmann & Vingtoft, Mikado House, Rued Langgaards Vej 8, 2300 København S.

Du kan melde dig til seminaret ved at trykke HER.