Seneste nyt fra modebranchen
Artikler
Podcasts
Jobs

Mulberry øger fokus på omni-channel

Det engelske luksusmærke Mulberry har lanceret en række tiltag, der skal styrke mærkets omni-channel strategi og give kunderne en bedre shoppeoplevelse.
Det engelske luksusmærke Mulberry har lanceret en række tiltag, der skal styrke mærkets omni-channel strategi og give kunderne en bedre shoppeoplevelse.

I forbindelse med den kommende julesæson har Mulberry introduceret forskellige servicetiltag, der globalt skal skabe en mere strømlinet kundeoplevelse mellem mærkets fysiske butikker og dets online kanal. Det skriver Fashionunited.com.

Under navnet ‘At your service’ går de nye servicetiltag blandet andet ud på, at onlinekunder nu kan få leveret og returnere deres køb i en fysisk Mulberrybutik. Derudover kan Mulberrys butikspersonale også tilbyde at placere ordrer online for kunden, hvis produktet ikke er på lager i butikken. Mulberrys kunder får derfor bedre mulighed for at skræddersy deres shoppeoplevelse, så den passer til deres behov og ønsker.

Selv siger Mulberrys digitale direktør Charlotte O’Sullivan, at de nye servicetilbud afspejler Mulberrys kundeengagement.

“Vi er glade for at lancere disse nye servicetilbud, som reflekterer vores engagement i at sætte kunden i centrum af Mulberrys forretningsvirke. Vi tror på, at omni-channel er nøglen til fremtidens kundeservice, ” siger Charlotte O’Sullivan til Fashionunited.

Mulberry vil også fremadrettet tilbyde gratis internationale returneringer og en forlænget returneringsperiode for julegavekøb.

Kilde: Fashionunited.com