Magasin nomineret til World Retail Award
Den danske kæde af stormagasin er nomineret for kampagnen "The one - but not the only one".Magasin er blandt de nominerede ved årets World Retail Awards. Den store prisuddeling sker i forbindelse med verdens absolut største konference i detailbranchen, World Retail Congress, der i år finder sted i Paris i slutningen af september.
Den danske stormagasinkæde er nomineret i kategorien Årets Markedsføringskampagne for kampagnen “The one – but not the only one”, hvor Magasin opfordrede kunderne til at tjekke favoritterne ud en ekstra gang. Du kan se en video om tilblivelsen af kampagnen nederst i denne artikel.
Den endelige vinder bliver annonceret den 30. september, og foruden Magasin er også følgende virksomheder/kampagner nomineret i kampagnekategorien:
- Canadian Tire Corporation, “We All Play For Canada” (North Strategic)
- FairPrice Finest, “Finest Festival Campaign 2013” (HavasWorldwide)
- John Lewis, “The Bear & the Hare” (Adam & Eve)
- Marks & Spencer, “Leading Ladies” (RKCR / Y&R)
- Sainsbury’s, “Christmas in a Day” (AMVBBDO)
- Sport Chek, “#WhatItTakes” (Sid Lee)
FashionForum er mediepartner på World Retail Congress men uafhængig af World Retail Awards. Du kan læse mere om World Retail Congress lige her.