Seneste nyt fra modebranchen
Artikler
Podcasts
Jobs

Magasin nomineret til World Retail Award

Den danske kæde af stormagasin er nomineret for kampagnen "The one - but not the only one".
Den danske kæde af stormagasin er nomineret for kampagnen "The one - but not the only one".

Magasin er blandt de nominerede ved årets World Retail Awards. Den store prisuddeling sker i forbindelse med verdens absolut største konference i detailbranchen, World Retail Congress, der i år finder sted i Paris i slutningen af september.

Den danske stormagasinkæde er nomineret i kategorien Årets Markedsføringskampagne for kampagnen “The one – but not the only one”, hvor Magasin opfordrede kunderne til at tjekke favoritterne ud en ekstra gang. Du kan se en video om tilblivelsen af kampagnen nederst i denne artikel.

Den endelige vinder bliver annonceret den 30. september, og foruden Magasin er også følgende virksomheder/kampagner nomineret i kampagnekategorien:

  • Canadian Tire Corporation, “We All Play For Canada” (North Strategic)
  • FairPrice Finest, “Finest Festival Campaign 2013” (HavasWorldwide)
  • John Lewis, “The Bear & the Hare” (Adam & Eve)
  • Marks & Spencer, “Leading Ladies” (RKCR / Y&R)
  • Sainsbury’s, “Christmas in a Day” (AMVBBDO)
  • Sport Chek, “#WhatItTakes” (Sid Lee)

FashionForum er mediepartner på World Retail Congress men uafhængig af World Retail Awards. Du kan læse mere om World Retail Congress lige her.