Seneste
Artikler
Podcasts
Jobs
Indland

Nyt børnebrand under Mamalicious

Mamalicious udvider med undermærket Mimimize, som er børnetøj fra 0-3 år.
Mamalicious udvider med undermærket Mimimize, som er børnetøj fra 0-3 år.

Bestseller har føjet endnu et mærke til porteføljen. Denne gang under mærket til gravide kvinder, Mamalicious-paraplyen. Det nye mærke Minimize er et børnemærke henvendt til spædbørn og tumlinge op til tre år.

”Mamalicious har allerede et stort følge blandt nybagte mødre og gravide kvinder, både online og i butikkerne,” siger Ditte Marie Bay, der er brand manager hos Mamalicious i en pressemeddelelse.

LÆS OGSÅ: ”Bestseller køber britisk online-modebutik”

”En af de ting, mærket er elsket for, er den nordiske og skandinaviske tilgang til farver, prints og look. Vi vil gerne oversætte dette til børnetøj, så mulighederne ikke er begrænset til meget strålende farver og -print, men også omfatter et roligere look med vægt på funktionalitet, pasform og kvalitet. Vi sigter mod at klæde børn på med samme tilgang, som vi har til deres mødre – simpelt til enhver lejlighed,” lyder det fra Ditte Marie Bay.

Salg i bundter

Minimize vil lancere et komplet udvalg af tøj til babyer og småbørn, og for at gøre det lettere for både engrosbutikker og webshops, vil emballagen tage hensyn til den måde, som mødre har en tendens til at købe tøj på. For eksempel vil basistøj, såsom strømpebukser, leggings og bodystockings blive bundtet, for derigennem at skabe mersalg, oplyser Bestseller.

LÆS OGSÅ: ”Bestseller lancerer nyt, hurtigt (og billigt) herremærke”

Minimize vil blive lanceret i seks årlige kollektioner med både trend- og basis-tøj. Den første kollektion vil ifølge Bestseller ligge klar i februar 2015.