Seneste nyt fra modebranchen
Artikler
Podcasts
Jobs

Workshop: Boost dit salg i detailhandlen

Tænk som en detailhandler, vælg dine salgskanaler med omhu og opnå succes - det er det overordnede fokus, når Dansk Erhverv afholder workshop for mode- og livsstilsvirksomheder.
Tænk som en detailhandler, vælg dine salgskanaler med omhu og opnå succes - det er det overordnede fokus, når Dansk Erhverv afholder workshop for mode- og livsstilsvirksomheder.

Strukturelle ændringer og øget konkurrence har hævet kravene til modevirksomheder, som står over for mange udfordringer, hvor blandt andet intens priskonkurrence, truslen fra handel på internettet, store kæders overtag mfl. truer detailhandelen. Det skriver Dansk Erhverv i en pressemeddelelse.

D. 27. maj afholder Dansk Erhverv derfor den anden workshop i rækken om den nye generation i dansk mode og forholder sig løsningsorienteret til de udfordringer, modevirksomheder møder i opbygning af salgskanaler og udvikling af detail-strategi.

Tre eksperter fra branchen er allerede fastlagt og inkluderer:

  • Jesper Wærum – Direktør, Tommy Hilfiger Skandinavien
  • Helle Bahne – Direktør og indkøber i livsstilsbutikkerne Bahne
  • Mike Massoulier Eriksen – Kommerciel Direktør, Madhouse Group/Asger Juel Larsen

I løbet af workshoppen vil eksperterne med casestudier involvere de deltagende i svar og bud på følgende spørgsmål:

  • Hvordan tænker man som detailhandler?
  • Hvilke udfordringer står forskellige detailhandelstyper overfor i dag?
  • Hvilke udfordringer og muligheder skaber det for modebrands?
  • Hvordan håndteres og kombineres forskellige salgskanaler, så der skabes synergi og vækst med respekt for varemærket?

Arrangementer er gratis men der er et begrænset antal pladser.

Praktisk info:

Dansk Erhverv, Børsen, København K
Tirsdag d. 27. maj 2014 kl. 9-12:30
Tilmeld dig her