Steam punk, selfies og sneaker-freaks er eksempler på trends, der er symptomatiske for brydninger i forbrugermønstre. Og netop den forståelse for trends i virksomhedens målgruppe er essentielt for din virksomheds evne til at få målgruppen i tale.

Christian Stadsgaard, underviser på modulet Trendsociologi under KEAs diplomuddannelse i Design/Business, holder i januar oplæg om, hvordan man kan udvikle nye designpotentialer på baggrund af simple undersøgelsesredskaber og teoretisk viden.

Gå-hjem-mødets formål er desuden at informere om Diplomuddannelsen i Design Business, der er etableret for at styrke ansatte i mode-, design- og livsstilsbranchen i forhandlingsteknik, trends, designstrategi og cross media storytelling – ved siden af jobbet.

Gå-hjem-møde om KEA Design/Business 

Tid: Tirsdag den 7.  Januar kl. 17.00-19.00

Sted: Danske Designere
, Republikken, 
Vesterbrogade 26, 
1620 København V

Tilmelding/Pris: Arrangementet er gratis, og tilmelding er ikke nødvendig.