Seneste
Artikler
Podcasts
Jobs
Indland, Modeuge

Just Female: Vision-messen har perfekt salgsatmosfære

Fashionforum.dk tager temperaturen på de danske modemesser under den københavnske vintermodeuge og på Vision-messen er forventningerne og humøret stadig højt på anden-dagen.
Fashionforum.dk tager temperaturen på de danske modemesser under den københavnske vintermodeuge og på Vision-messen er forventningerne og humøret stadig højt på anden-dagen.

Fashionforum.dk tager temperaturen på de danske modemesser under den københavnske vintermodeuge, og på messen Vision er forventningerne og humøret stadig højt.

”I dag summer det, og når det gør det tiltrækker det flere kunder og mange af dem,” fortæller Sanne Viberg Brunse, der er indkøber hos pigetøjsmærket Just Female.

Den helt rigtige salgsatmosfære
Brandet Just Female var også at finde på Vision-messen sidste år, og det er der en grund til, for Vision-messen er ifølge Sanne Viberg Brunse en platform, der giver de udstillende mulighed for at vise tøj og produkter på en anden måde.

”Her er en helt anden stemning, end man kan skabe i et showroom. Man kan brande sig på en anden måde, og kunderne får mulighed for at opleve universet i en god salgsatmosfære,” forklarer Sanne Viberg Brunse, og det er salgsansvarlig Linn Laurberg, fra det italienske brand Deha, helt enig i.

”Selvom vi ligger en smule afsides, har vi haft en god trafik på standen, der ligger sammen med et par andre brands,” fortæller Linn Laurberg og forsætter

En opfordring
”Heldigvis er Visions avis “The Vision Paper” med til at skabe lidt mere opmærksomhed omkring de forskellige brands, men jeg vil opfordre dem til at skrive en slags miniintroduktion til hvert enkelt brand,” forklarer hun.

Netop fordi det italienske brand Deha, henvender sig til et bestemt publikum, kommer der udelukkende aftalte kunder, som i forvejen kender brandet, og det er ærgerligt.

”Næste år skal vi helt bestemt have en plads i hovedhallen på Vision-messen,” slutter Linn Laurberg.

Hos Just Female har trafikken indtil videre også været indskrænket til aftalte møder:

”I Danmark er det selvfølgelig begrænset hvor mange flere kunder, vi kan få ind, fordi vi i forvejen ligger så mange steder i landet,” fortæller Just female, der også forsikrer at Just Female udstiller på Vision til den næste modeuge.

Skrevet på farten via Telias 4G-netværk.