Seneste
Artikler
Podcasts
Jobs
Indland, Modeuge

Whiite: Gode anmeldelser garanterer god modeuge

Der er glade dage hos Whiite på Gallery-messen i Forum i København. De gode anmeldelser er nemlig strømmet ind sammen med en masse interesserede indkøbere.
Der er glade dage hos Whiite på Gallery-messen i Forum i København. De gode anmeldelser er nemlig strømmet ind sammen med en masse interesserede indkøbere.

Der er glade dage hos Whiite på Gallery-messen i Forum i København. De gode anmeldelser er nemlig strømmet ind sammen med en masse interesserede indkøbere, og da Fashionforum spørger PR- og marketingskoordinator Annbrith Valentin Anthonsen, om hvorvidt de gode anmeldelser har gavnet, er svaret klart:

”Showet er et unikt salgsvindue, hvor vi håber på kunne at trække endnu flere interesserede til Whiite,” fortæller hun til FashionForum og uddyber successen med showet:

”Showet i går var fyldt op med indkøbere, og vi har allerede nu kunnet mærke en masse god respons efterfølgende. Mange er kommet for at sige tillykke med de gode anmeldelser,” forklarer Annbrith Valentin Anthonsen, der ikke er i tvivl om, hvad der har virket for Whiite ved dette års modeuge:

Salgsbar kollektion
”Det er en meget salgsbar kollektion, og det er det, de har kunnet lide,” fortæller Annbrith Valentin Anthonsen.

Whiites sidste show foregik ved sommermodeugen i 2008 og blev afholdt på samme lokalitet som gårsdagens, nemlig i virksomhedens private parkeringskælder.

”Før i tiden når man nævnte Whiite, var det få, der vidste, hvad brandet kan og står for, men det er så småt begyndt at ændre sig ved denne modeuge,” fortæller Annbrith Valentin Anthonsen og fortsætter med sit bud på, hvad der har været med til at skabe noget af opmærksomheden.

”Vi har formået at skabe rigtig god omtale ved at klæde eksempelvis Anne Glad fra ”Kender du typen” i vores kollektion,” fortæller hun.

Sociale medier virker
Og det har ifølge Annbrith Valentin Anthonsen sat yderligere gang i tingene for Whiite. Især på det sociale medie Instagram.

”Rigtig mange billeder af vores tøj og også billederne fra i går er blevet ”tagget” med ord som ‘favoritshow’, ‘favoritsæt’ og så videre, og det har vist sig at brede sig som ringe i vandet, fordi brugerne dernæst har klikket sig videre ind på Whiites hjemmeside,” forklarer hun, og glæder sig over opmærksomheden.

”Vi er et brand i udvikling og har med denne kollektion været heldige at tiltrække nogle store kunder fra USA og Australien. Så det bliver ikke det sidste show, vi laver,” slutter hun.

Skrevet på farten via Telias 4G-netværk.