Ny hjemmeside lanceret af bloggerne bag Anywho og Looklab giver brugerne mulighed for at købe bloggernes favoritprodukter med 50 pct. rabat.

Bloggen Anywho.dk og bloguniverset Looklab.dk har tilsammen over 200.000 unikke læsere om måneden. De læsere – og mange flere – får nu mulighed for at få fingrene i bloggernes favoritmodeting.

På siden Marchémarché vil bloggerne hver onsdag kl. 12 sætte et produkt til salg med 50 pct. rabat. Når der er udsolgt, er der udsolgt, så det handler om at være blandt de hurtige.

”Vi synes, det kunne være sjovt at give vores læsere muligheden for at købe nogle af de mærker og produkter, som vi selv synes er fede,” siger Ingrid Munch fra Anywho.dk i en pressemeddelelse.

Gode kunder
Hos Claus Bek Nielsen, adm. direktør for den nye hjemmeside, er der ingen tvivl om, at det er god forretning at bygge større bro mellem bloggere og læsere.

“Når man driver blogmedier som Looklab.dk og Anywho.dk, er der utrolig mange kommercielle interesser, der gerne vil have del i den meget segmenterede målgruppe, vi har på begge blog-platforme. Vi ved jo, at mere end 99 pct. af læserne er kvinder i alderen 15-35 år, og at de foretager mange køb via nettet,” siger han og fortsætter:

“Samtidig viser vores analyser, at vi kan rykke ufatteligt mange varer og produkter for de enkelte webshops og butikker, når bloggerne skriver om dem, så derfor har det været en naturlig udvikling af vores forretningsområde at lave marchemarche.dk.”

Sitet lanceredes i går, onsdag, med det danske brand Black Lily. Her blev der sat 1.000 gavekort til salg, så de heldige købere kan shoppe mærkets produkter til halv pris i brandets egen webshop.