Seneste
Artikler
Podcasts
Jobs
Indland

Brands for Kids går frem

Bundlinjen holder 2010-niveauet, men ledelsen er tilfreds med forøgelse i omsætningen.
Bundlinjen holder 2010-niveauet, men ledelsen er tilfreds med forøgelse i omsætningen.

Selskabet bag en række børne- og babytøjsmærker Brands4Kids har for tiden vokseværk i toppen af regnskabet. Bundlinjen holder sig på niveau med 2010, men ledelsen er tilfreds. Det skriver Dmogt.dk.

Omsætningen gik i regnskabsåret 2011 20% frem, oplyser ledelsen. Samtidigt voksede bruttofortjenesten 16% til 15,6 mio. kr. og lagde godt en halv million kr. til driftsresultatet, der landede på 4,4 mio. kr.

Egenkapitalen vokset
Resultatet før skat, 2,2 mio. kr., forblev dog omtrent på niveau med forrige år, mens egenkapitalen gik godt 2 mio. kr. til 5,3 mio. kr. Et tilfredsstillende resultat set i forhold til markedet, vurderer ledelsen.

Brands4Kids står bag mærkerne Pippi, CeLaVi og Mala Copenhagen og senest også de tre mærker Tiny Minymo, Minymo og Gaia&Ko, som selskabet for nylig købte af DK Company-koncernen.