For Friis & Company er en voksende tilstedeværelse på online markedet i Europa en realitet. På brandets egen platform og på webshops som Nelly.com, Welikefashion.com, Spartoo.com og Zalando.com har det danske mærke løbende oplevet vækst.

Og nu prøver Friis & Company kræfter med et af verdens største markeder, når det danske brand bliver lanceret på nettet i Kina. Lanceringen på Amazon.cn er del af en større ekspansions-strategi.

“Med den store efterspørgsel vi har på vores egen europæiske webshop – og fra de andre store online retailers, der køber ind i Friis & Company, har det været naturligt for os, at se på en international ekspansion. Og first step er lanceringen af Friis & Company på den kinesiske del af Amazon, hvor vi har høje forventninger til salget. Vores næste skridt er åbning af vores egen webshop i U.S.A., allerede til efteråret, som vi ser meget frem til,” siger Claus Dalgaard, adm. direktør hos Friis Label Factory, i en pressemeddelelse.

I februar fik Friis Label Factory en stor økonomisk indsprøjtning af milliardær Ib Kunøe. Det kan du læse mere om her.