Seneste
Artikler
Podcasts
Jobs
Indland

NN.07. giver tilbage til forbrugerne

Med en konkurrence om en rejse til Ibiza prøver NN.07. at give tilbage til de forbrugere, der har støttet mærket fra start.
Med en konkurrence om en rejse til Ibiza prøver NN.07. at give tilbage til de forbrugere, der har støttet mærket fra start.

Det danske mærke NN.07. har lanceret en konkurrence, der er godt i gang med at sprede sig på nettet. Prisen er en forlænget weekend, med alt betalt og en taske fuld af tøj fra NN.07., til Ibiza – og FashionForum.dk fangede Lincoln Robbin-Coker, PR-manager hos NN.07., for at få lidt uddybende svar om konkurrencen.

Og konkurrencen er ikke sat i værks for ingenting. For brandet handler det nemlig både om storytelling og om at give noget tilbage til sine forbrugere.

”Fra dag et har vi altid prioriteret storytellingen bag NN.07. Det er blevet en vigtig del af vores kerne og noget, vi godt kan lide at gøre. Det handler om at formidle oplevelser og følelser, og vi synes, det er en naturlig måde at præsentere vores brand på,” siger Lincoln Robbin-Coker til FashionForum.dk, og fortsætter:

”Det her er bestemt ikke kun et PR-stunt. For os er det lige så vigtigt at give tilbage til de mennesker, der dagligt køber vores tøj. De mænd og kvinder der har støttet os fra start. Der er nogle meget dedikerede NN.07.-mænd og kvinder over hele Skandinavien,” fortæller han.

Specielle Ibiza
At feriedestinationen er Ibiza er absolut heller ikke tilfældigt. NN.07. har nemlig brugt øen – og dens befolkning – i deres reklamekampagne.

”Ibiza er så unik på mange måder. Selvom de fleste forbinder den med fester og vildhed, er der så mange andre aspekter ved øen. Gastronomien er upåklagelig og der er nogle af de bedste strande i verden… Man skal bare finde dem,” siger Lincoln Robbin-Coker og uddyber:

”Men det bedste er menneskene – en smeltedigel af åbensindede folk uden grænser. Nogle lever der året rundt, andre rejser til fra hele verden for at være på Ibiza, alle med en personlig historie at fortælle.”

Lang udvælgelsesproces
“Efter sidste års lange og kolde vinter følte vi, at vi ville tilbyde skandinaverne noget energisk, en sommer fyldt med farver, sol, strand, fester og sjov. Det trænger vi alle sammen til mere af,” siger PR-manageren og oplyser, at man forventer omkring 1500 deltagere. Det betyder en lang udvælgelsesproces.

“Konkurrencen er allerede en stor succes med deltagere fra forskellige demografiske lag. Udvælgelsesprocessen bliver meget hård og tidskrævende, men det er det værd. Vi ser alle ansøgningerne igennem og baserer vores beslutning på vores mavefornemmelse – som vi altid gør.”

Billeder: NN.07.

Se mere om konkurrencen her