Seneste
Artikler
Podcasts
Jobs
Indland

CIFF KIDS udvider med en kvadratkilometer

Når CIFFKIDS åbner dørene for indkøbere og pressefolk fra ind- og udland fra den 2.-5. februar, vil der være 1000 kvadratmeter mere at boltre sig på sammenlignet med august 2011.
Når CIFFKIDS åbner dørene for indkøbere og pressefolk fra ind- og udland fra den 2.-5. februar, vil der være 1000 kvadratmeter mere at boltre sig på sammenlignet med august 2011.

Når CIFFKIDS åbner dørene for indkøbere og pressefolk fra ind- og udland fra den 2.-5. februar, vil der være 1000 kvadratmeter mere at boltre sig på sammenlignet med august 2011.
 
“Vi er godt på vej til at blive Nordeuropas største børnemesse, og vi er glade for at kunne udvide vores areal, så der er endnu mere at vise indkøbere og udstillere,” siger Fashion & Design Director Kristian W. Andersen i en pressemeddelelse.
 
Det er de mange mindre brands og tilgangen af store brands, blandt andre NAME IT, Pepe jeans og Lee Cooper, der gør, at CIFFKIDS udvider, lyder det.
 
Foto: IdaT, der er blandt udstillerne på den store messe.