Trods hårde handelsbetingelser steg britiske New Looks omsætning knap 4 pct. i december. Highstreetkæden mener, at det er de tiltag, der siden i sommer er gjort for at forbedre virksomhedens præstationer, man så småt kan se udbyttet af.
 
Især har New Look sat fokus på multichannel-operationerne. New Looks bestyrelsesformand Alistair McGeorge forklarer til Draper.com: 
 
”Vi har arbejdet hårdt for at sikre os, at vores indkøbs-teams er fuldstændigt fokuserede på at levere hurtig mode til de gode priser, vores kunder foventer,” siger han og fortsætter:
 
”Vi har gjort forretningen mere omkostningseffektiv, mens vi samtidig fortsat har investeret i kundefokuserede initiativer, fx click-and-collect (køb online, afhent i butikken, red.). Det går hånd i hånd med det arbejde, vi har lagt i at forbedre kundeoplevelsen i butikkerne.”
 
New Look-formanden forklarer, at onlinebutikken fortsat vokser, og at kunden nu har mulighed for at handle online via både pc, smartphone og i butikkerne gennem et nyt kassesystem, der blev udrullet i kædens butikker gennem 2011.
 
”Vores nylige præstation viser, at det hårde arbejde begynder at kunne betale sig, og vi er glade for, at både omsætning og profit udvikler sig positivt,” siger formanden.