Name It satser for første gang på dansk modemesse
En af de største spillere på det danske børnetøjsmarked går nye veje, når Copenhagen Fashion Week rammer hovedstaden i begyndelsen af februar.
En af de største spillere på det danske børnetøjsmarked, nemlig Bestseller-koncernens børnemærke Name It, går nye veje, når Copenhagen Fashion Week rammer hovedstaden i begyndelsen af februar.
Hidtil har folkene bag Name It nemlig ikke udstillet under modeugen – men det bliver der lavet om på i 2012, hvor sværvægteren har indkøbt en stand på intet mindre end 200 kvadratmeter ved messen CIFFKIDS.
"Der har længe været et ønske hos Name It om at være til stede ved Copenhagen Fashion Week, og nu hvor CIFFKIDS ønsker at gøre messen endnu mere international, går det hele op i en højere enhed for os,” forklarer Lykke Borreskov Juulsen, der er PR-ansvarlig hos Name It.
Der sparkes nemlig denne gang yderligere gang i det internationale marked på børnetøjsmessen i Bella Center, idet såvel britiske Pepe Jeans og amerikanske Paul Frank som italienske Dimensione Danza er at finde på listen over nye udstillere i Ørestaden. Og det er altså dette fokus, der har fået Name It til at overgive sig, en beslutning, man bifalder i CIFF:
”Med Name It er vi nu endnu et skridt nærmere vores mål om at etablere Nordeuropas stærkeste destination for børnetøj. Vi er utroligt stolte over, at Bestseller har valgt at udstille for første gang med børnetøjet i Danmark på CIFFKIDS," siger således CIFFs fashion & design director Kristian W. Andersen.
CIFFKIDS AW12
2.-5. februar i Bella Center.