Tommy Hilfiger optrapper på marketing-profilen
Med oprettelsen af den nye stilling som marketingdirektør optrapper det ærke-amerikanske brand sin globale indsatsTommy Hilfiger-gruppen optrapper deres marketing-profil med ansættelsen af Avery Baker som marketing direktør. Stillingen er nyoprettet, og Avery Baker fortsætter med at rapportere til Tommy Hilfigers adm. direktør Fred Gehring.
Avery Baker har været i Hilfiger-koncernen i 15 år, senest som vicedirektør for global kommunikation og marketing. Hun kommer til at arbejde både fra hovedkvartererne i New York og Amsterdam.
Ifølge den PVH Corporation-ejede virksomhed, har Avery Baker spillet en afgørende rolle i at genskabe brandet i USA og samtidig sikre en international udvikling.
”Vores marketing har været en meget vigtig del af den succes, vi har kunnet nyde,” siger Gehring i en udtalelse og fortsætter:
”Mens vores brand bliver ved med at vokse globalt, opstår der nye udfordringer for os i forhold til effektivt at kommunikere vores brand verden rundt. Jeg er sikker på, at vi med Avery Bakers kompetente og erfarne lederskab, er ganske godt stillet i forhold til at nå vores mål.”
Kilde: Women’s Wear Daily
Billeder: Tommy Hilfiger julekampagne 2011