Seneste nyt fra modebranchen
Artikler
Podcasts
Jobs

Triumph satser offensivt på Italien i 2012

Den schweiziske undertøjskoncern Triumph ekspanderer kraftigt i Italien. Frem til juni 2012 åbnes der nemlig endnu ti butikker i landet, inklusiv nye salgssteder i både Rom og Milano.
Den schweiziske undertøjskoncern Triumph ekspanderer kraftigt i Italien. Frem til juni 2012 åbnes der nemlig endnu ti butikker i landet, inklusiv nye salgssteder i både Rom og Milano.

Den schweiziske undertøjskoncern Triumph ekspanderer kraftigt i Italien. Frem til juni 2012 åbnes der nemlig endnu ti butikker i landet, inklusiv nye salgssteder i både Rom og Milano. 
 
Således vil Triumph være repræsenteret med i alt 35 butikker på det vigtige italienske marked, skriver Textilwirtschaft.de. 
 
Som startskud åbnede kæden en 220 kvadratmeter stor flagskibsbutik på Via Dante i Milano.
 
Triumph International har på verdensplan 2100 butikker i 35 lande. Blandt disse er 800 egne butikker, 450 er franchisebutikker og 850 er partnerbutikker, der fører de fleste af Triumphs mærker (der tæller blandt andre Triumph, Sloggi og Valisère, red.).
 
Triumphs undertøjsmærker sælges fra mere end 40.000 salgssteder over hele kloden. Endvidere sælger Triumph online i Frankrig, Tyskland og Storbritannien. Yderligere onlinebutikker er på tegnebrættet i Europa.