Seneste
Artikler
Podcasts
Jobs
Indland

Anywho styler kampagne for Gina Tricot

Bloggertrioen Anywho står bag stylingen til en ny, mere eksklusiv kampagne fra svenske Gina Tricot
Bloggertrioen Anywho står bag stylingen til en ny, mere eksklusiv kampagne fra svenske Gina Tricot

De tre danske bloggerpiger Stephanie Gundelach, Ingrid Munch og Elise Born, der tilsammen udgør den populære blog Anywho, har indgået et samarbejde med den svenske modekæde Gina Tricot.

Anywho-pigerne skal nemlig style en efterårskampagne, under navnet Smoking Hot, og får dermed lov til at fortolke den svenske H&M-udfordrers mere eksklusive linje.

”Vi blev spurgt om vi ville style deres efterårskampagne som er lidt mere sofistikeret, og så har vi fået frie hænder til at fortolke og style, vælge hår, makeup og lys. Looket er mindre kommercielt end det plejer at være,” fortæller Elise Born til FashionForum.dk, og fortæller videre, at kampagnebillederne kommer ud til oktober. 

”Kampagnen bliver vist i hele Europa, i de butikker der fører de ting, vi har brugt i stylingen. Vi har vores navn, vores billed og vores logo på, samt et lille citat på billederne,” siger hun.

”Vi synes, at det er ret spændende at kunne bruge vores medie på en anden måde, så vi kan lave opgaver for mere kommercielle firmaer. Det betyder meget, at vi får frie hænder, for det er jo ikke alt, vi siger ja til. Det er sjovt med de kommercielle samarbejder – og især når vi kan få indflydelse på hele setuppet,” fortæller Elise Born over telefon fra Borås, hvor skydningen pt. er i gang.

”Vi har lige lanceret en ny hjemmeside, og det passede godt at have et samarbejde med Anywho blandt andet ved at formidle flere stylingtips og interessante looks til sitet. Anywho er en af de blogs som vores kunder i alle de nordiske lande følger, og derfor var de et godt valg for os. Vi kommer til at følge op på samarbejdet i de fem lande, vi har butikker,” siger Åsa Peterson, marketingschef hos Gina Tricot til FashionForum.dk

”Vi vil give vores kunder Anywhos billede af, hvordan de kan style og kombinere vores festprodukter, der kommer i oktober. Det vigtige for os i samarbejdet er at vise vores produkter på en ny måde, og med en anden vinkling,” afslutter hun.

Billeder: Anywho og Gina Tricot