Det behøver ikke længere at koste kolde annoncekroner, når man skal gøre reklame for sin virksomhed.

”De seneste års udvikling har vendt op og ned på virksomheders muligheder og udfordringer i forhold til at bringe et produkt til markedet. Det giver anledning til at gentænke organisation og roller fra salg, til HR til ledelse,” siger Claus Gilbert Clausen, der er adm. direktør for kommunikationsbureauet MEC i Danmark. 


Ved et gratis gå-hjem-møde i Dansk Erhvervs brancheorganisation Tøj & Textil fortæller Claus Gilbert Clausen om en ny kommunikationsvirkelighed, hvor ”Alt kan være marketing”.

I fremtiden skal modebranchen – i lighed med en række andre brancher – nemlig søge overlevelse i såvel det kreative som det forretningsmæssige, understreger client manager i MEC Pauline Moltke.

”Og det er det, seminaret omhandler. Der er tale om et paradigmeskift i tilgangen til marketing og kommunikation – en udvikling fra betalt reklame til brugbar kommunikation,” forklarer hun.

På seminaret fokuserer MEC på såvel de nye udfordringer samt introducerer en række nye virkemidler, der med udgangspunkt i bureauets internationale cases, kan give tilhørerne konkrete værktøjer, de kan tage med hjem.

Seminar: Alt kan være marketing.
Tid: Onsdag den 6. april kl. 15-17
Sted: Dansk Erhverv, Børsen
Pris: Gratis
Tilmelding: kursus@danskerhverv.dk

Læs hele invitationen her.